Bones, sóc l'Óliver

Bones a totis, sóc l’Óliver Carrasco, director de cors resident a Barcelona.
Fa molt que faig servir eines lliures i de codi obert per la feina, sobretot programari musical (Musescore, Ardour, audacity, etc) I ara estic intentant nudrir-me del fedivers.
Ens llegim!

9 Me gusta

Holi! Qué bé que aterris per aquí :slight_smile:

Em va fer molta gràcia la teva primera publicació “Bon dia Catalunya des del faristol”.
Amb aquesta resposta tindràs un altre ¡Cling! ¡Cling! Blip! blop!, jeje.

2 Me gusta

Hola, Óliver :smiling_face_with_three_hearts:

Just ahir vaig anar a fer una prova a una coral del poble on visc, porto mesos volent trobar un espai on compartir la veu amb altres :growing_heart: Si et ve de gust explicar-m’ho, m’agradaria saber més de les corals que dirigeixes!

Per cert, m’agrada molt com escrius :slight_smile: Potser t’interessaria participar a la revista de poesia que @hamedtoledo està editant?

Salut i benvingut!

4 Me gusta

Eeei! Perdó per respondre tant tard! Doncs mira, primer de tot felicitats per atrevir-te a buscar un lloc per cantar, tota aquesta setmana he estat fent xerrades sobre cant coral a un institut (intentant seduir a nens i nenes perquè s’apuntin al cor de l’insti…) i és impresionant com el cant i la veu en general és un aspecte tan bloquejat en general…
Dit això… Jo porto cors de diferents edats, des de petits a grans… Ara mateix dirigeixo 3 cors d’adults: Jardines Humanos Colectivo (un cor amb majoria xilens, però acollidor, que fem un repertori reivindicatiu), Cor Trobada (un cor de gent entre 20 i 40 anys en el que fem un repertori variat, clàssic, modern, tradicional, de tot una mica) i Enea cor de cambra (un cor per gent que ja té una mica més d’experiència o vol provar un repertori més clàssic).
Tots tres cors tenen xarxes socials no federades :sweat_smile: encara no fan el salt … Pots xafardejar a la xarxa social de les fotos :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Respecte a la revista, no crec que estigui a l’alçada! Però entraré a mirar :face_with_peeking_eye: a veure què puc fer.
Disculpa que amb l’entrada als assaigs m’he tornat boig i no he mirat res més que partitures :joy:

2 Me gusta