El FediLlibret a impremta!

Holix!

Vinc a fer una mica d’SPAM fediversal :wink:

Com algunes de per aquí ja sabeu, aquest 2023 la Fedi fa 15 anys. I com pel cumple de l’any passat vam actualitzar el FediLlibret doncs em faria molta il·lusió materialitzar-lo en paper pel cumple d’enguany.

En 24h ja n’hi ha 5 d’encomanats :slight_smile: Merci @marcelcosta per reservar-ne un! :heart: Si alguna altra anartista en vol un, aquí les instruccions: Vols un FediLlibret?

Saluts i descentralització! :fediverso:

Actualització 8 de maig 2023

Ja he rebut el FediLlibret i n’he portat 4 exemplars al Dipòsit Legal. Dos van a la Biblioteca Nacional d’Espanya i els altres dos es queden a Barcelona: un a la Biblioteca Nacional de Catalunya (c/Carme) i l’altre a la Biblioteca Provincial de Barcelona, que jo anomeno “La Biblioteca de Schrödinger” perquè com a concepte existeix però no té seu enlloc perquè l’edifici encara no està construït.

Primer s’havia de fer al Born però van trobar unes restes arqueològiques i van preferir posar-hi un xiringuito Moritz. Porten com vint anys discutint-se i l’última notícia sembla que diu que enguany en comencen les obres, a un solar que hi ha al costat de l’Estació de França.

I mentrestant, sembla que el FediLlibret es conservarà al Palau Moja. Cullera, quin luju! :wink:

6 Me gusta

Hola @titi, soc conscient de que ha passat molt de temps, però el mes que ve faré una xerrada sobre el Fedivers a Palma i aprofitant que la setmana que ve estaré per Barcelona, volia saber si hi han FediLlibrets disponibles o només es van imprimir els que es van fer sota encàrrec. En compraria dos, un el deixaria a la biblioteca de l’ateneu L’Elèctrica i l’altre seria per mi.

Gràcies!

2 Me gusta

Holi! Algun queda, pero molt pocs. Opcions de recollida:

1. Passes per la llibreria a partir de dimarts. Carrer Provença 232. https://www.laimpossible.cat/
  2. Quedem i tel’s dono. En aquest cas, escriu-me un missatge privat pel foro mateix i quadrem.

Merci pel suport! :heart:

1 me gusta

Si aconseguim quedar per l’altre fil perfecte, si no t’escric per privat, jo estaré sense gaire compromisos.

1 me gusta