Es busca booker/ajudant comunicació projecte musical rap-rock Girona

Hola a tout le monde!
Espero estar escrivint aquest missatge al lloc que toca, en cas que no, corregiu-me si us plau! Ahí va!

Em dic Anna Rodrigo, cantant i compositora de Girona de rap-rock, i estic buscant una persona per fer el booking del meu projecte musical, alhora que treballi els contactes amb mitjans de comunicació de cares a la presentació de singles i disc, i altres tasques que puguin anar sorgint, amb dedicació d’unes 10h/setmana durant 2-3 mesos.

El projecte musical que lidero és rap amb banda de rock, de temes propis majoritàriament en català, amb lletres de crítica social i travessades per una mirada transfeminista.

El perfil que m’imagino seria el d’una persona amb:

  • interès per la música i la indústria musical
  • dots amb el tracte personal
  • dots comercials
  • organitzada i metòdica
  • capacitat per treballar de forma autònoma
  • proactiva

I es valorarà positivament coneixements del sector musical a Catalunya, especialment circuit música independent, rap i rock.

Pots saber una mica més de mi i la meva música a www.instagram.com/alteranndamusic

Si t’interessa o coneixes algú a qui li pugui interessar, no dubtis a contactar-me!
Merci!

2 Me gusta

Benvinguda!

Afegeixo la informació que tens disponible també un canal de youtube (ho dic perquè tenim més eines d’accedir-hi sense ser rastrejats que amb l’instagram). Esperem tenir-te també d’aquí poc al Funkwhale ;).

https://www.youtube.com/@Anna_Rodrigo

1 me gusta

Marcel i tant, fantàstic! gràcies!

1 me gusta