Formació de Radi Solar

Bones,

Aquest dijous a les 18:30h farem una formació de Radi Solar al Centre Cultural Albareda (Barcelona) de 2h on explicarem el funcionament a través d’una xerrada, una dinàmica que hem preparat i un espai pel debat.

Cal inscriure’s previament aquí: AUTOGESTIÓ COL·LECTIVA AMB LA DISCOGRÀFICA ASSEMBLEÀRIA RADI SOLAR | Centre Cultural Albareda | Ajuntament de Barcelona

5 Me gusta

Como ha ido?

1 me gusta

Doncs molt bé la veritat, va ser xulo!!

1 me gusta

Puedes comentarlo un poco? Por curiosidad!

Vino mucha gente? Cuál fue el feedback (explícito o no)?

Vinieron unas 13 o 14 personas. De las cuales varias anartistas: @chinicuil @titi @alterannda y un chico del equipo de Cuellilargo.

Fue 1h de explicación y unos tres cuartos de hora de juego. Creo que fue denso pero todo el mundo estaba muy conectado (a pesar de ser largo). El feedback del final fue muy práctico y mayoritariamente enfocado al tema de la facturación. Habia bastantes artistas que se encuentran con el problema de como facturar los conciertos cuando estos no son muchos y tal…

Si alguna persona que vino como público quiere comentar su versión mejor, porqué yo lo vivi muy en primera persona y no sé mucho como se vivió desde fuera.

3 Me gusta

Holaaaaa!
Va anar molt bé! Molt interessant la part de descripció del model de radi solar, a nivell pràctic i de valors, i sobretot em va flipar el joc de rol! Era súper aterrat a la realitat, i el fer-lo amb altres companyes, tant les que formaven part del grup com les que representaven que eren d’altres grups, també t’ajudava a situar-te en el món de Radi Solar en particular, i de la música en general.
Ja he escrit a la Marfà de Girona i a l’Ateneu Cooperatiu de les terres gironines per veure si ho volen organitzar per allà!

3 Me gusta

A mí me gustó mucho. La narrativa solar creo que es un acierto y espero que se creen otros planetas son sus satélites para crecer orgánicamente sin fagocitar. Muy clave la documentación y el acompañamiento para que esto pase. ¡Mis mejores deseos para este fabuloso proyecto!

3 Me gusta