MiniWebs, ekobitaj retpaĝoj (páginas web ecolobits)

Esperanto

Feliĉan novan jaron al ĉiuj! :tada:

Mi petas kunlaboradon por havi spaceton kaj meti etan retpaĝon (nun 33,3 kB). Ĝi nur uzas simplan HTML-n kaj CSS-n.

Mi ŝatus redirekti la subdomajnon miniwebs.komunikilo.org al tiu retpaĝeto. Ĉu mi rajtas havi retpaĝeton ĉe Anartist servilo? Ĉu iu el vi helpus min fari tion? Antaŭdankon! :slight_smile:

Español

Feliz año nuevo a todes! :tada:

Pido colaboración para tener un pequeño espacio y poner una pequeña página web (ahora 33,3 kB). Solo usa simple HTML y CSS.

Me gustaría redireccionar el dominio miniwebs.komunikilo.org a esa paginita. ¿Puedo tener una paginita en el server de Anartist? ¿Alguien me ayudaría a hacerlo? Gracias de antemano :slight_smile:

Ĝisdatiĝo / Actualización 20/02/2024

Esperanto

Saluton denove! Mi iomete ŝangis la retpaĝeton. Nun, ĝi enhavas diversajn retpaĝetojn: unu esperante kaj la aliaj hispane aŭ katalune. Mi esperas ke vi ŝatos ĝin kaj ili servos por inspiri la kreadon de aliaj retpaĝetoj.

Español

¡Hola de nuevo! He cambiado un poco la páginita. Ahora, contiene diversas paginitas: una en esperanto y las otras en español o catalán. Espero que os gusten y que sirvan para inspirar la creación de otras paginitas.

3 Me gusta

Hola!

Sí! Te haré un sitio en el hosting web que tenemos! :slight_smile:

EDIT: debes apuntar el domino a 95.216.21.157
Avísame cuando lo tengas!

1 me gusta

No sé qué tengo que poner en el tipo… Opciones: A, AAAA, TXT, CNAME… y más…

1 me gusta

Creo que de tipo A sirve.

Pues ya lo he creado :slight_smile:

Edición: la he puesto aquí comprimidita 11 kB https://cloud.anartist.org/f/1179533

1 me gusta

Pues ya funciona!

Te escribo por privado.

1 me gusta