Presentación El Generador d'Envolupant

Hola!
Me presento: Soy Omar aka El Generador d’Envolupant. Me considero un apasionado del Código Abierto y la filosofía Creative Commons. Soy un músico frustado por lo que me gano la vida como técnico de sonido y no como artista… :sweat_smile:

No soy especialmente productivo (últimamente solo jam sessions con los colegas) pero utilizo herramientas libres para todo lo que hago y lo comparto también libremente:
Mi perfil de archive.org

Hace tiempo que sigo a Anartist por el Fediverso y, con esta nueva oleada de usuarios en Mastodon, he decidido registrarme para poder tener una cuenta de backup aunque creo que acabaré usando la cuenta que tengo ahora como secundaria y la que haga aquí como principal.

Sin más, agradecer todo el trabajo que hay tras este proyecto y ofrecer mi ayuda, en la medida de lo posible, para lo que haga falta.

Salut i rom!

4 Me gusta

Buenas Omar, ya conseguiste tu cuenta? Cualquier cosa nos dices.

Bienvenido :anartist: :anartist_blanco:

1 me gusta

Hola!
Si, acabo de activar mi perfil :loud_sound:

Gracias!

1 me gusta

Omar, he vist que has començat a donar 2 euros al mes al #OpenCollective. Quan et vas registrar vas posar que volies un compte amadrinat (gratuit), al començar a pagar passes a tenir els drets que et pertoquen com a cuenta bàsica:

· Cloud: 20 GB
· Mail: 1GB
· Social y PixelFed
· Video (Peertube): 15 GB
· Audio (Funkwhale): 5 GB
· Blog: 0,5 GB
· Espacio web (Hosting): 2 GB

Si vols que t’ampliem alguna de les eines o qualsevol cosa, ho pots demanar per aquí mateix o per correu info@anartist.org

Gràcies per col·laborar econòmicament :anartist:

1 me gusta

Hola!
Doncs en realitat, ara com ara, tinc el serveis (peertube, nextcloud, etc) coberts però m’agradaria tenir un compte de correu per deixar el de disroot com a secundari (omar@anartist.org si està disponible) i potser un blog on poder tenir ordenada algo d’informació per poder compartir. Compte de funkwhale també estaria bé per donar m’agrada a tothom :slight_smile: i poder compartir la meva música (tot i que no sóc tan productiu com voldria…).
Moltes gràcies per la feina.
Salut i rom!

Marchando! :anartist:

1 me gusta

Podrias llenar el formulario de creación de cuentas? Así lo tenemos todo bién ordenadito, gracias.

anartist.org/cuenta

PD: Incluye el Social, que ya lo tienes, para que nos quede puesto

1 me gusta

Fet! He demanat el hosting web ja que he vist al fòrum el debat sobre tancar el servei de blog i jo no tinc previst fer publicacions periòdiques. Pel que vull fer, crec que amb un web estàtic amb 3 o 4 pàgines tindré més que suficient.
Gràcies!

2 Me gusta

Gràcies! Ostres, quina velocitat!

Hola! Responc aquest fil per demanar un compte de vídeo. Al seu moment no el vaig demanar però tinc un parell de vídeos per penjar que crec que poden encaixar en aquesta instància. Cal que ho demani a través del formulari http://anartist.org/cuenta?
Mil gràcies!!

1 me gusta

No! Demà al matí tel creo i et contacto per privat.

1 me gusta

Genial, gràcies!