Presentación Sotabosc

Bon dia!

Somos un proyecto musical del Vallès Oriental. El hecho de crear música i a la vez dependender de grandes corporaciones para distribuir i mostrar lo que hacemos nos llena de contradicción. De hecho no somos muy hábiles con las tecnologias, a las cuales tememos un poco. Pero si estamos aquí és para aprender i para participar de un proyecto que nos alejará de este miedo para construir alternativas basadas en el apoyo mutuo, que también pueden estar presentes en la red. Que la tecnologia i la cultura sean libres!

Salut i anarquia,

Sotabosc

5 Me gusta

Bienvenidxs!! Que bé tenir projectes com el vostre per aquí!

PD: Us he contestat per mail, potser podem quedar un dia ja que estem a prop i us expliquem una mica la idea. Com ja us he dit per mail, estem en un moment de repensar una mica el projecte però poc a poc anem fent

2 Me gusta

Moltes gràcies

Si! ho hem vist i l’hem respòs:) Ens encantaria i tenim ganes d’aprendre’n i aportar ^^

1 me gusta

Eii @Sotabosc vols un compte de Mastodon?

Pel Fedivers hi ha gent comentant el tema de ‘Comandament’, els comentaris són de Mastodon però els pots veure i contestar també des del peertube: https://video.anartist.org/w/fqVUzia2sMfpXFpv5diSxX

1 me gusta

Ei! @blankfosk Moltes gràcies Bonic, doncs seria genial poder tenir-ne un. Fa dies que penso en comentar-ho però se m’ha anat passant. Que hauria de fer? He anat veient els comentaris de tant en tant des de peertube però seria genial ser-hi a Mastodon. Mersi per comentar-ho i un abraçada!

Fes servir aquest link d’invitació: https://social.anartist.org/invite/D3a5hNdt

1 me gusta

Fet! Gràcies. No rebia el mail de confimació al @anartist i he hagut de posar, provisionalment, un altre mail. Demà miraré si tornant-ho a canviar altre cop si que m’arriba.

I a l’altre mail si que l’has rebut?

Per cert molaria molt que pengessiu les cançons de @Sotabosc al Funkwhale també: audio.anartist.org. Si vols et creem un compte!

PD: Heu tret alguna cançó més a part de Comandament?

1 me gusta

Si, és sols al mail d’anartist que no ho rebo. Ara he tornat a fer el canvi i esperaré una estona. Després revisaré totes les carpetes a veure que.

I tant! Ens encantaria començar a penjar coses tant a Funkwhale com seguir penjant-ne a Peertube. He anat una mica liat però just ara som a l’estudi gravant i cuinant alguns temes, he pensat que aquests dies quant tingui ratets arreglaré una mica les demos gravades a casa - que ara son guarrissimes- i us els mostro, que sempre va bé compartir aquestes coses.

Així i tot tinc pensat penjar alguna cosa exclusivament per aquí, com algun tema que vem gravar així de forma més casolana durant la pandèmia o alguna remescla d’altres coses en les que vaig participar.

Doncs això també ens ho hauriem de mirar @marcelcosta

Brutal tot. Molaria que omplissis el formulari de registre quan puguis i així ens dius quins comptes vols i te’ls creem. Com a tipus de compte posa’t la col·lectiva, que és la que estàs pagant. anartist.org/cuenta

PD: I no cal que et presentis al final del formulari, pots posar que ja et vas presentar al forum

Has rebut el correu?

Quin correu hi tens associat?

Bones @marcelcosta

Doncs he provat de canviar a diferents correus i a sotabosc@anartist.org no el rebo. Ara tinc el anartist.social associat a victor.aiza@iesmalgrat.cat (el correu de l’insti on treballo). He provat de desactivar la opció de “Suprimeix directament els missatges de Correu brossa” a roundcube, però segueix sense arribar-me. Seguiré rumiant!

Genial @blankfosk ! He marcat sols les opcions que no tinc ja actives. Ara que en breus tindré un xic més de temps (les ganes hi són des de fa mesos) intentaré començar a autoformar-me una mica més en el que pugui.

gràcies i una abraçada a totxs!

1 me gusta

Ya lo estoy solucionando con sotabosc por privado.

Por otro lado, a mí sí me llegan los correos del social al mail de anartist… Qué raro!

1 me gusta