Esperanto
¡Saluton! Mi volas rakonti pri mia libro
Ĝi nomiĝas: “Esperanto y cultura esperantista para hispanohablantes”. Ĝi havas cent paĝojn kaj kostas dekdu eŭrojn.
Mi prezentos ĝin la 8-an de novembro je la sepa en la librovendejo La Impossible el Barcelono. Kaj mi ŝatus prezenti ĝin aliloke. Se vi scias pri spaco kie prezentado estus bone ricevita kaj mi povas alveni per publika transporto, informu min.
- Pli da detaloj en la hispana: Un libro sobre el Esperanto y su cultura
- Mapo por alveni al la librovendejo: La Impossible, carrer Provença, 232
- Aliaj lokoj
Eksperimento pri reciprokeco
Mi pensis printi cent ekzemplerojn. Kiam kvindek estos vendita, mi publikiĝos la pdf-n kaj kiam ĉiuj el ili estos vendita, mi publikiĝos la fontkodon. Kion vi pensas pri tiu ideo?
Resume: se vi povas, venu al la prezentado aŭ aĉetu la libron. Fino de la spamo
Español
¡Holi! Vengo a hablar de mi libro
Se llama: “Esperanto y cultura esperantista para hispanohablantes”. Tiene cien páginas y cuesta doce euros.
Se presentará el 8 de noviembre a las 19h en la librería La Impossible de Barcelona. Y me gustaría presentarlo en otras partes. Si conocéis de algún espacio donde fuera bien recibida una presentación y se pueda llegar con transporte público, avisadme.
- Más detalles: Un libro sobre el Esperanto y su cultura
- Mapa para llegar a la libreria: La Impossible, carrer Provença, 232
- Otros lugares
Experimento de reciprocidad
He pensado imprimir cien ejemplares. Cuando se hayan vendido cincuenta, suelto el pdf y cuando se vendan todos, el código fuente. ¿Qué sus parece la idea?
En fin, quien pueda, que venga a la presentación o lo compre. Fin del espam