Em dic Oriol Buscà, sóc de Mataró, tinc 27 anys i estic content i intrigat incloent-me a la comunitat. He vist que aquí s’hi couen coses interessants, i que els valors polítics del lloc s’alineen amb el món en el que crec.
Sóc metge de formació i ocupació, i gaudeixo especialment de la música i la poesia. Tinc un projecte musical autogestionat de pop d’autor a nom de “Buski”, amb el que tinc un àlbum i vaig fent concerts (encara que costi trobar-ne xd). La meva relació amb les arts és complexa i en constant canvi, però més enllà d’això crec que aquí hi puc trobar un lloc agradable d’aprenentatge, connexió i lluita.
La veritat és que vaig molt perdut i em costa entendre la lògica de totes les eines i quin tipus de relació hi ha entre cada eina del fedivers i de dins d’Anarist. Ja ho aniré aprenent
Funkwhale és poc intuitiu. De fet, d’aquí poc (no sé quan) treuen una versió 2 on remodelen bastanta cosa. Veurem què tal.
En general, les eines com Funkwhale o Peertube es relacionen amb la resta del Fedivers podent-se seguir, comentar o amplificar (retweetejar) cançons o vídeos concrets. He de dir que la federació al nostre Funkwhale no ens funciona bé, a veure si a l’actualitzar ho podem solucionar.
Si tens més dubtes, pots preguntar-ho aquí o fins i tot obrir un nou fil específic