Viatge pels Països Catalans

Hola compis!

Els mesos de febrer, març i abril d’aquest any estaré de viatge pels Països Catalans. Passaré per Catalunya, Catalunya Nord i País Valencià (les Balears crec que no tindré temps de visitar-les). La idea és desplaçar-me una part a peu i una altra (majoritària) en cotxe, i tinc moltes ganes de conèixer llocs, associacions, projectes, espais, tradicions, cançons… d’aquesta bonica terra. M’interessa bastant tot el patrimoni cultural i històric del territori. No tinc cap idea al cap de crear un projecte artístic relacionat amb el viatge, tot i que no descarto fer-ho. Tan de bo estigui prou viu, obert i segur com perquè sorgeixi l’art algun dia :slight_smile:

Feia aquesta publicació per, més enllà de compartir-ho, dos motius:

1. Si algú sap d’algun projecte, espai, associació, algun poble, alguna muntanya, algun esdeveniment, o fins i tot alguna persona a Catalunya, Catalunya Nord o País Valencià que valgui la pena conèixer, estaré encantat d’escoltar les vostres recomanacions. El que sigui! Si em dieu que tal dia fan tal trobada a tal poble, jo miraré de ser-hi si el recorregut m’ho permet.

2. Si algú és d’algun indret que no sigui ni Mataró ni Barcelona i estigués disposat a acollir-me a casa seva o deixar-me fer alguna dutxa, o si teniu algú de molta confiança com per traspassar-li el meu prec, també ho agrairé moltíssim. Jo ho tindré muntat com per dormir al cotxe, o sigui que no és estrictament necessari que m’acullin, però m’encantaria poder viatjar gràcies a la confiança i al suport mutu, i conèixer bé el país!

Moltes gràcies per llegir-me :smiling_face: Si ho preferiu, podem parlar per missatge privat
Salut!

2 Me gusta

Hola, uribuski.

Por València hay un montón de cosas que ver, pero para facilitarte las cosas en cuanto a lugares y fechas está el calendario: calendari.cc de la agenda libertaria de València (ciudad y alrededores). ¡Saludos!