Mi havas kelkajn ideojn por la unua gazeteto La unua sekcio “Saluton!” estas en la pado revisteo-001 (linio 3). Kara najbaro @porru Ĉu vi volas korekti la esperanta versiono?
En la dua sekcio “Nia agado” (Nuestra actividad) mi volas prezenti Anartist iomete do mi inpiriĝis de la temo “Intenciones y historia del proyecto”. Mi petos unue en la hispana a la aliaj anartistoj se ili aprobas la tekstojn (linio 28) kaj se poste vi (Porru) volas helpi min kun la korekto mi estaros tre feliĉa
Ĝis!
Español
¡Hola!
Tengo algunas ideas para la primera revistita La primera sección “Saluton!” está en el pad revisteo-001 (línea 3). Querido vecino @porru ¿Quieres corregir la versión esperantista?
En la segunda sección “Nia agado” (Nuestra actividad) quiero presentar un poquito a Anartist, así que me he inspirado del tema “Intenciones y historia del proyecto”. Pediré primero en español si las otras anartistas aprueban el texto (línea 28) y, luego, si quieres (Porru) echarme un cable con la corrección, me hará muy contenta
Ĉu vi volas redakti “Muziko” kategorion? (ĉirkaŭ 300 vortoj). Mi pensas ke estos tre interesa se vi parolas pri vian muzikon. La gazeteto estas en la dosiero “Anartisteo” kaj mi nomigis ĝin “kataluna-anartisteo-2021-01.odt”.
Mi pardonpetas… Mi ankaŭ ne komprenas kion vi volas diri… :_)
Mi petis al vi se vi volas krei tekston pri via muziko per la unua gazeteto. Se vi volas, skribu direkte sur la odt nomita “kataluna-anartisteo-2021-01” kaj se vi volas mi povas traduki aŭ korekti vian tekston al kataluna.
Fine, mi ne havis tempon por krei la gazeteton. Mi ankoraŭ pensas ke ĝi estas bona ideo por lerni kaj kunhavi do eble iam mi kreos ĝin.
Sed…
Tiuj monatoj, mi malkovris Gemini protokolon kaj nun mi havas kapsulon kie mi povas praktiki esperanton. Se vi volas legi min, vi povas uzi Gemini-n aŭ TTT-n per prokurilo:
Al final, no tuve tiempo de crear la revistita. Todavía pienso que es una buena idea para aprender y compartir, así que quizás algún día la crearé.
Pero…
Estos meses, he descubierto el protocolo Gemini y ahora tengo una capsula donde puedo practicar esperanto. Si me queréis leer, podéis usar Gemini o la Web por proxy: